E-ticaret sayfanızın tanıtımlarını geleneksel yollarla uzak yeni nesil teknolojisinin geliştirmiş olduğu yollar ile yaparak daha çok kitleye kendinizi tanıtabilirsiniz.
E-ticaret sayfanızı tanıtma yolları eskiye dayalı yollarla asla olmamalıdır. Hedeflediğiniz e-ticaret sayfanızı seçmek ise ilk önce altın rehberine üye olup web sitenizin linkini bırakarak her gün on binlerce insanın ziyaret ettiği altın rehberiyle internette aranmanızı arttırarak tanıtımlarınızı yapabilirsiniz.
Özellikle akıllı cihazların yediden yetmişe herkeste olmasının ardından yaygınlaşan sosyal ağlarda birer tanıtım kanalları durumuna gelmektedir. Misal Twitter’da gündemi takip ediyor Google Haritadan gideceğimiz yerlerin konumlarına bakıyoruz. İnstagram’dan fotoğraf indirip Facebook’ta paylaşıyoruz. Yeni nesil telefonlar yaşamınızın bir parçası haline gelerek devam ettirdiğimizden dolayı sosyal medyalarda profiller oluşturup sayfanızın tanıtımını yapabilirsiniz. Eski model reklam tanıtımlarında radyo, televizyon ve dergi gibi kanallarda işletmelerin yalnızca satış odaklı çalışmalar yaptıklarında başarılı olamazlar. Misal bir ayakkabı işletmesisiniz ve ayakkabıları satışa çıkaracaksınız. Bunun için sayfanızda bir haber alanı yaratınız ve burada özgün ve kullanıcı açısından yararlı yazı yayınlayınız. Misal nubuk, deri, süet gibi ayakkabıları kullanmanın avantajları ve nasıl bakım yapılması gerektiğini müşteriler açısından yararlı olacak içerikler ekleyin ve müşteri potansiyeliniz artırın.
E-Ticaret Sitenize İçerik Oluşturma
Hedef kitleniz her an sayfanızla yeni nesil telefonlar ile tam bir iletişim içerisindedir. Sitenizde kalma oranlarını arttırmak ve potansiyel müşteri portföyünüzü oluşturma açısından eğlenebilecekleri aynı olmayan paylaşımları yapmalısınız. Geleneksel reklam tanıtımlarında tümüyle satış odaklı olması basmakalıplardan sıyrılıp yardımcı olan bir sayfa olma niteliğinde olan siteler daha çok sevmektedir.
Müşteriler sorunları çözerken eğlendiren sayfaların daha nitelikli hizmetine verdiğine inanmaktadırlar. Satıştan sonra destek oldukça değerli olup gelecekte sürdürülebilirlik oranlarına bakmaktadır. Özellikle iade ve garanti şartları sunan işletmeler günümüzde daha güvenilir görüldüklerinden dolayı her geçen zaman potansiyelleri fazlalaşmaktadır. Özen gösterilmesi gereken bir diğer konu ise görsel kullanımıdır. Satışını yapacağınız ürün veya hizmeti sunarken nitelikli görseller kullanmaya özen göstermelisiniz. Görseller ürün konusunda ilk izlenimdir. Ayrıca ürün açıklamaları açısından yeterli donanıma sahip olmalısınız. Yetersiz açıklama olmaması halinde müşteride soru işaret oluşmamalıdır.